Est | Eng

KADUNUD VÕI RIKUTUD PAGAS


Kui teie pagas ei saabu koos teiega ühelt lennult või on saanud lennureisi käigus kannatada, tuleb kindlasti esitada sellekohane avaldus oma lennufirmale Kärdla lennujaama klienditeeninduses. Klienditeeninduse töötaja annab teile kõik vajalikud juhised ja kontaktid ning aitab esitada vastavaid dokumente lennufirmale.

Hea teada!
Lennufirmad on oma reeglites määratlenud aja, mille jooksul tuleb reisijal informeerida lennufirmat rikutud või kadunud pagasist. Hilinenud pretensioone menetlusse ei võeta. Täpsema info leiate oma lennufirma kodulehelt. Lennufirmade kontaktid

Kui avastate pagasi või selle sisu kahjustuse või kaotsimineku pärast lennujaamast lahkumist, teatage juhtunust esimesel võimalusel klienditeenindusele. Kliendiiteeninduse lahtioleku ajad varieeruvad vastavalt lennuplaanidele.

 

Kontakt:
Kärdla lennujaama kassa:
tel +372 463 1381

e-post: pilet[A]hot.ee

 

Tallinna lennujaama pagasiteenindus
tel +372 605 8313
e-post lost.found[A]tll.aero